dimecres, 27 de maig de 2015

CRÒNICA D'UNA EXCURSIÓ A BARCELONA

El dia 26 de febrer no va ser un dia qualsevol, ja que no tocava classe sinó que anàvem d’excursió. Així que a les 8:30 del matí marxàvem amb autobús tot el curs de 3r d’ESO i una part de 4t d’ESO i de 1r de Batxillerat, que fan l’optativa de música, cap a Barcelona. Allí aniríem a veure el musical de “Mar i Cel” al teatre Victòria, on ens ho passaríem molt bé, i a visitar l’exposició de l’empresa “Pixar” al Caixa Fòrum.
El viatge a Barcelona se’ns va fer molt llarg. Aquesta vegada no portàvem música i per una banda, ens vam avorrir més del compte, però per l’altra també ens ho vam passar bé amb els nostres companys. Un cop vam arribar a Barcelona, vam esmorzar al mig d’una vorera just davant del teatre Victòria. Mentre esmorzàvem ja vèiem nois i noies d’altres instituts amb qui coincidiríem dins del teatre. N’hi havia que estaven molt bons, sobretot l’Oriol Castells, un dels nois més populars de Barcelona, amb qui ens vam posar molt nervioses i vam començar a cridar com unes desesperades. Seguidament, a dos quarts d’onze, vam entrar dins el teatre, perquè tot seguit comencés l’espectacle i vam veure que l’Oriol entrava al teatre al nostre costat.
Després d’esperar uns 10 minuts perquè tothom es col·loqués al seu lloc, s’apagaren els llums i començà el musical. Vam estar una hora veient la primera part de la funció, i una hora més per la segona part. La mitja part va ser de 15 minuts, va ser un descans per poder anar al lavabo i estirar una mica les cames. Aquesta primera i segona part, vam disfrutar-les bastant perquè aquesta obra anava sobre l’amor impossible d’una cristiana, la Blanca, i un musulmà, en Saïd. Aquest amor és impossible i difícil per la diferència de cultures, ja que aquestes dues cultures no es suporten. A continuació, passen diferents aventures i entrebancs i els dos enamorats superen tots aquests difícils obstacles. Finalment, tots els pirates musulmans i la Blanca perden la vida.
En acabar, vam sortir del teatre, vam caminar uns 30 minuts fins a  arribar a les fonts de  Montjuïc que és on ens vam parar a dinar.
Sortint de les fonts de Montjuïc, vam seguir caminant fins al Caixa Fòrum a visitar l’empresa Pixar. A l’entrada vam poder veure una model fent-se una sessió de fotos.
Quan vam entrar al Caixa Fòrum ens vam dividir ens tres grups, per classes. El grup A primer aniria a visitar l’exposició de Pixar i van poder veure com es va iniciar Pixar i com es formaven les pel·lícules. El grup B es va quedar a fora de l’edifici i el grup C va anar a visitar tot l’edifici. Seguidament, quan cada grup va acabar de fer la primera visita es van intercanviar els papers. Les visites que vam fer al Pixar va molar màxim, ja que vam poder veure tota la llarga història de Pixar.

Finalment, cap a quarts de sis de la tarda, vam sortir de Pixar i ens vam dividir en dos grups per pujar als autobusos. Al primer autobús hi anaven els alumnes de Fornells i Quart, i al segon autobús hi van pujar els alumnes de Vilablareix, Aiguaviva i alguns pobles més del voltant d’aquests. Cap a quarts de vuit del vespre cada alumne va arribar al seu poble, ben cansat de la llarga excursió que havíem viscut.