dimecres, 9 de desembre de 2015


ENTREVISTA A EN JAUME ROMERO,
professor de matemàtiques i filosofia de l’institut de Vilablareix.

1. Des de petit volies ser professor?
No, jo volia ser zoòleg, després vaig voler fer història i, posteriorment, matemàtiques.
2. Per què vares triar estudiar matemàtiques?
M’agradaven, se’m donaven bé; era un repte.
3. Quin va ser el primer institut on vas anar a fer classes? Quin va ser l'any?
A Hostalric, l’ any 2000.
4. T'agradaria ser professor d’alguna altra assignatura? Per què?
Bé, actualment també sóc professor de filosofia aquí a l’institut, m’agradaria fer física i tecnologia perquè són matèries que també m’interessen.
5. Quina ha estat la teva millor experiència com a professor?
Veure alumnes que ho tenien molt difícil per a sortir-se’n i ho han aconseguit. També m’agrada trobar-los pel carrer i que em saludin.
6. Tens plaça fixa en aquest institut?
Sí.
7. T'agrada el que fas?
M’agrada fer classe però no m’agrada gens imposar disciplina, no m’agrada esbroncar els meus alumnes.
8. A quina universitat vares estudiar?
A la Universitat Autònoma de Barcelona i a la de Girona.
9. Has estat a un institut de barracons apart d’ aquest?
Sí,a Hostalric i Sant Hilari.
10. És difícil treballar amb barracons?
Has de tenir molta més disciplina, perquè precisament és un centre que les coses es fan mal bé amb molta facilitat.
11. Moltes gràcies per tot!
A disposar.

Gerard Alonso Moreno, 3rA
Robert Gou Agüera,3rA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada